THE AMSTERDAM VOCAL COMPANY
Strategie
Klantvraag
The Amsterdam Vocal Company zocht een specialist die de online vindbaarheid van de website structureel kon verbeteren. Samen met verbeteringen aan de website zouden er meer leads via de website moeten binnenkomen.
Oplossing
Samen met The Amsterdam Vocal Company hebben we de content uitgebreid en diverse technische verbeteringen doorgevoerd. Hierdoor stond er een goed fundament voor alle belangrijke onderwerpen waar de doelgroep op zoekt. Om de doelgroep goed te kunnen bereiken is gekozen voor de inzet van digital advertising, zoekmachine optimalisatie en social media.
Resultaat
Door de verbeteringen aan de website en de campagnes van Impuls Marketing komen er wekelijks vele nieuwe aanvragen binnen via de website. Hierdoor is The Amsterdam Vocal Company verzekerd van een stabiele stroom van nieuwe leerlingen en is de omzet van het bedrijf flink gestegen.
- 118% meer bezoekers
- 149% groei in leerlingen
- 50% organische groei
The Amsterdam Vocal Company over de samenwerking
“De korte lijntjes maakt dat we snel met elkaar kunnen schakelen. Er is een hoge mate van kennis en er wordt snel geanticipeert op veranderingen in ons bedrijf. Erg blij met de samenwerking!”
Amber – Eigenaar The Amsterdam Vocal Company