CHIPTUNERS
Webdesign & Strategie
Klantvraag
De oude website biedt niet dezelfde kwaliteitsbeleving als de chiptuning van Chiptuners. De website leverde te weinig leads op vanwege een te lage focus op conversie. Om online dezelfde kwaliteitsbeleving te kunnen bieden, mocht Impuls Marketing de bouw van de nieuwe website coördineren en een nieuwe marketingstrategie bedenken.
Oplossing
De oude website van Chiptuners wordt op zowel een desktop als op een smartphone vaak bekeken. Het ontwerpteam heeft hier veel aandacht aan besteed, met als resultaat dat de website op verschillende apparaten erg gebruiksvriendelijk is. Bezoekers kunnen snel en eenvoudig de informatie vinden die ze zoeken. Voor de marketingstrategie van Chiptuners is gekozen voor de inzet van digital advertising, zoekmachine optimalisatie en social media.
Resultaat
Het resultaat van de nieuwe website en marketingstrategie mag er zijn:
- 225% meer bezoekers
- 916% meer leads
Chiptuners over de samenwerking
“Impuls Marketing is fijn om mee samen te werken. Er wordt snel en alert gereageerd, opbouwend kritisch meegedacht en er is veel kennis aanwezig.”
Pascal – Eigenaar Chiptuners